«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ  «Общеобразовательная школа № 3 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша

«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім ,

 

 

өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша
ҚОРЫТЫНДЫ

2022-23 оқу жылы

 «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының №3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ директорының бұйрығы негізінде   «06» қаңтар 2023 жылғы № 1В  бұйрық  мектептің 2022-23 жылдарға арналған өзін-өзі бағалау қызметі  бойынша комиссия құрылды.
Мектеп қызметін өзін-өзі бағалау «Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 05 желтоқсандағы № 486 бұйрығы және «Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерін бекіту туралы» Әдістемелік ұсынымдар негізінде жүзеге асырылды. білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және жүргізу (2-тармақ. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау критерийлері).
2022-2023 оқу жылындағы мектеп қызметін өзін-өзі бағалау кезінде мыналар белгіленді:
1. БІЛІМ БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ
1) білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы):
«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының №3 жалпы орта білім беретін мектебі»КММ

Мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы

 Есіл ауданы , Есіл қаласы, 020900

Негіздеме:  Ақмола облысы Әділет департаменті заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама  негізінде 2021 ж, 15 қаңтар БСН 121240017276 тіркелген. Бірегей номер: 10100619569677.

<>2)

Байланыс ном: 8 (716-47) 22-0-93, 22-1-98

Эл.почтаkazakhmektebi@mail.ru 

Веб.сайт :sc0030.esil.akmoedu.kz

<>3)farida-27kz@mail.ru

 

<>4)5)2) Есіл қаласының №3 жалпы орта білім беретін мектебінің 2022-2023 оқу жылының қорытынды есебі және мектеп кадрлары бойынша талдау:

 

2022-2023 оқу жылындағы  мектептің әдістемелік тақырыбы:

«Білім сапасын көтеру мақсатында оқыту –тәрбиелеу үрдісін жетілдіру»

Миссиясы : «Білім берудің ұлттық үлгісін жүзеге асыру барысында мұғалімнің кәсіби деңгейін көтеру арқылы басқарудың тиімділігі мен білім сапасын арттыру;»

Міндеттері :

  • Сапалы білім беру мазмұнын қамтамасыз ету;
  • Білім беру үрдісін сапалы ұйымдастыру;
  • Білім беруде сапалы орта жасау;
  • Кәсіби білікті, білім беруге ынтасы мол, қызығушылығы жоғары педагтар қауымын қалыптастыру;

Әдістемелік жұмыс бағыттары:

  • Мектеп мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін арттыру;
  •  Инновациялық-педагогикалық технологияларды пайдалану;
  • Озық тәжірибе мектебі;   Жас мамандар мектебі;
  • Сертификатталған ұстаздардың шығармашылық топ жұмысы
  • Тұрақты үйретуші семинар; Пәндік апталықтар; Сабаққа қатысу
  • Біліктілікті арттыру курстары;
  • Оқушылармен жұмыс; Пәндік олимпиадалар;
  • Ғылыми жобалар, сайыстар;

Дарынды және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс

     Оқу жылының басында дарынды және мотиватциясы төмен балалармен жұмыс жоспары құрылды. Дарынды балаларды анықтау барысында педагог-психологтың диагностикалары мен пән мұғалімдерінің пікірлері есепке алынды.Соның нәтижесінде, дарынды балалар базасы құрылып, жыл бойында толықтырылып отырады. Дарынды оқушылардың әр пән бойынша тізімдері жасалынып, олармен жүргізілетін жұмыстар жетілдіріліп отырады.   

    Мектебімізде дарынды балалармен жұмыс түрлері мынадай бағыттарда жүргізілді:

  • Зияткерлік қабілеттері бойынша түрлі пән үйірмелері, көркем өнер үйірмелері,  пән секцияларына,пәндік  олипиадаларға қатысу.

 

2022-2023 оқу жылының басында мектебімізде – 41 педагог жұмыс істейді. Оның ішінде жоғарғы білімді -40, арнаулы орта білімді - 1 мұғалім жұмыс жасайды.

Жоғары санатты мұғалімдер саны - 2

Педагог –зерттеуші: 7 мұғалім

Педагог – сарапшы : 14 мұғалім

Педагог- модератор: 6 мұғалім

Санатсыз – 11 мұғалім

Мұғалімдердің еңбек жолы, дәрежесі, кабинеттері, апта сағаттары бойынша  тарификацияға бекітілген сағат сандары:

Мұғалімнің аты-жөні

Пәні

Сағат/жүктеме

Сынып жетекші

1

Молдатина Ф. О.

Директор м.а

1 ст

 

2

Аманбай Ф.Н

даярлық сынып мұғалімі

1 ст

 

3

Аяс Жанаргүл

химия пәні мұғалімі, лаборотория

1 6 сағ

0,5 лаб

10 «ә» сынып жет

4

Аяпбергенова А.М.

математика пәні мұғалімі

35 сағ

 

5

Алиева Э.К.

информатика пәні мұғалімі

25

11 «ә» сынып жет

6

Байдильдин Д.Қ.

дене шынықтыру пән мұғалімі

15сағ

ЗОЖ

 

7

Байдалина А.М.

ағылшын тілі пәні мұғалімі, ДОЖ орынбасары

18 сағ+0,5 дир орынб

 

8

Баядилова М.А

бастауыш сынып мұғалімі

16 сағ

1 «а» сынып жет

9

Жарылгапова Г.А.

ағылшын тілі пәні мұғалімі

16сағ

11 А сын жет

10

Бекжанов А.К

Көркемдік жетекші және жаһандық құзыреттілік курс мұғалімі

1ст

3,5сағ

 

11

Бекжанова Л.К.

орыс тілі пәні мұғалімі

23 сағ

10 «а» сынып жет

12

Бердигулова А.Ж.

музыка пәні және жаһандық құзыреттілік курс мұғалімі

16 сағ

 

13

Ерназым Х.С.

математика-физика және жаһандық құзыреттілік курс мұғалімі

20сағ+0,25 лаб

 

14

Ергалиева А.Г.

бастауыш сынып мұғалімі, ДОЖ орынбасары

16 сағ

0,5 дир орынб

3 «ә» сынып жет

15

Ештаев М.А.

АӘД пәні мұғалімі

1 ст

 

16

 

Иманбаева А.Т

бастауыш сынып мұғалімі, ТІЖО

 16 сағ

0,5 дир.орын

4 «а» сынып

17

Қожанова К

Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі

21 сағ

5 «ә» сынып жет

18

Қабденов А

әлеуметтік педагог

 

1 ст

 

19

Қасжан Р.Б

география, жаратылыстану және жаһандық құзыреттілік курс мұғалімі

22 сағ

8 «а» сынып жет

20

Қуанышбай Г.А.

бастауыш сынып мұғалімі, ДОЖ орынбасары

16 сағ

0,5 дир орын

2 «а» сынып жет

21

Лахай Рина

биология пәні мұғалімі, лаборотория

20 сағ+0,25

5«а» сынып

22

Манекей Шынар

бастауыш сынып мұғалімі

16 сағ

2 «ә» сынып жет

23

Медеуова А.Б

тарих , құқық пәні мұғалімі

22 сағ

 

24

Назарова С.Б

 қазақ тілі және қазақ әдебиеті пәні мұғалімі

21 сағ

7 «Ә» сынып жет

25

Нурышев Р.А

Дене шынықтыру пәні мұғалімі

15 сағ

ЗОЖ

 

26

Канафина Г.А.

Даярлық сынып

1 ст

 

27

Панияз А.

Тарих ,құқық, дінтану пәні мұғалімі

24 сағ

9 «ә» сынып жет

28

Сейтыгалиева Р.М

физика, математика, жаратылыстану және жаһандық құзыреттілік курс мұғалімі

лаборотория

19 сағ+0,25лаб

 

     29                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Темірхан Р.Н.-

ТІЖ орынбасары

1ст

 

30

Тоқтархан Ж

қазақ тілі, қазақ әдебиеті                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

22 сағ

9  «а» сынып

31

Фазылов Е.К

көркем еңбек пәні мұғалімі, аула клубы

6 сағ және 0,5 ст

 

32

Фазылова Ж.К.-

орыс тілі пәні мұғалімі

24  сағ

 

33

Шормангалиев Н.А

дене шынықтыру пәні мұғалімі

15 сағ

ЗОЖ

6 «а» сынып жет

34

Шормангалиева А

тәлімгер

1 ст

 

35

Калина К.К.-

бастауыш сынып мұғалімі

1 6 сағ

4 «ә» сынып жет

36

Төлеген Дәулет

бастауыш сынып және тарих мұғалімі

19 сағ

3 «ә» сынып жет

37

Түгел Г.А.

дене шынықтыру пәні мұғалімі

18  сағ

8 «ә» сынып жет

38

 

Түгел А.А.

бастауыш сынып мұғалімі

16 сағ

1 «ә» сынып

39

Саяхат Тойгүл

педагог-психолог

1,5 ст

 

40

Арынгазиева Н.С.

Ағылшын тілі пәні мұғалімі

17 сағ

 

41

 

 

 

 

 

3. 2022-2023 оқу жылында Тірек мектепте (РО) 2-ші сессияны ұйымдастыру туралы сараптамалық мәлімет

 «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының№3 орта мектебі  »КММ

(Тірек мектептің (ресурстық орталығы атауы)

1 Сессияны ұйымдастыру жұмыстары  бойынша:

2-ші сессия 2023 жылдың ақпанның  6-17 ақпан аралығында өтті.

Нәтижесінде: Сессия мезгілінде басталып  толықтай курс өтілмеді, себебі магниттік мектептің оқушыларын тасымалдайтын көлік бөлінбеді. 

Сессия кезінде келесі магниттік мектептің:

«Ақсай орта мектебі»   7 сынып  оқушылары  күнделікті тасымалданды. 6,7,8 ақпан күндері, қалған күндері сабақ онлайн өткізілді.

«Игілік орта мектебі»     8 сынып  оқушылары күнделікті тасымалданған жоқ.

Нәтижесінде: тасымалдауда келесідей проблемалар болды: аудандық  білім бөлімінен тасымалдануға көлік бөлінбеді, бірінші аптаның басында ғана магниттік мектептің оқушылары келіп оқыды, қалған уақытта сабақтар онлайн өткізілді.

Магниттік мектептің оқушылары ыстық тамақпен қамтылған жоқ.

Сессияда магниттік мектептің 7 сынып оқушылары тәуілігіне (көрсетіңіз)

1-рет ақылы тамақтанды.

Нәтижесінде: 1-ші сессиямен салыстырғанда 2-ші сессияда тамақпен қамтылған магниттік мектептің оқушылары 4  адамға артты.

   Сессияға қатысқан магниттік мектептің оқушыларына ыстық тамақтану     ұйымдастырылмады себебі аз қамтылған отбасының оқушылары болмады.   

 

Сабақ кестесі келесі тәртіппен жасалды:

 

     Сынып/ Сабақ

Уақыт

Дүйсенбі

06.02.2023

Сейсенбі

07.02.2023

Сәрсенбі

08.02.2023ж

Бейсенбі

09.02.2023ж

Жұма

10.02.2023ж

1-ші жұма

1

08.30-09.15

Қазақ тілі

Ағылшын тілі

биология

 

Ағылшын тілі

 

химия

 

2

09.20-10.05

алгебра

қазақ тілі

қазақ тілі

 

қазақ тіілі

 

д/ш

3

10.15-11.00

 

орыс тілі

д/ш

 

ағылшын тілі

 

геометрия

 

Қазақ тілі

4

11.10-11.55

 

д/ш

географ ия

 

алгебра

 

орыс тілі

 

географ ия

 

5

12.05-12.50

 

қаз.тарих

физика

 

қ.тарихы

 

физика 

 

геометр 1

 

 

6

12.55-13.40

биология

 

д.ж.тарихы

 

орыс тілі

 

информатика

 

 

 

7

13.45-14.30

 

к еңбек

 

алгебра 1

 

 

 

 

     Сынып/ Сабақ

Уақыт

Дүйсенбі

06.02.2023

Сейсенбі

07.02.2023

Сәрсенбі

08.02.2023ж

Бейсенбі

09.02.2023ж

Жұма

10.02.2023ж

2-ші жұма

1

08.30-09.15

Қазақ тілі

Ағылшын тілі

биология

 

Ағылшын тілі

 

химия

 

2

09.20-10.05

алгебра

қазақ тілі

қазақ тілі

 

қазақ тіілі

 

д/ш

3

10.15-11.00

орыс тілі

д/ш

ағылшын тілі

геометрия

 

Қазақ тілі

4

11.10-11.55

д/ш

географ ия

 

алгебра

орыс тілі

географ ия

5

12.05-12.50

қаз.тарих

физика

 

қ.тарихы

 

физика 

 

геометр 1

 

 

6

12.55-13.40

биология

 

д.ж.тарихы

 

орыс тілі

 

информатика

 

 

7

13.45-14.30

к еңбек

алгебра 1

 

 

 

 

 

Нәтижесі: Кесте бойынша  сабақ өтіп толықтай орындалды.

2.Магниттік мектептің оқушылары туралы:

 

  1. Сессия жұмысына  қатысты Ақсай орта мектебі

                 (магниттік мектептің атауы)

7-шы сынып- 4оқушы

  1. Сессия жұмысына қатысты Игілік орта мектебі

                 (магниттік мектептің атауы)

8-ші сынып- 5 оқушы

3. Оқу процесін ұйымдастыру туралы

Пәннің атауы

Сабақ саны

5 сынып

6 сынып

7 сынып

8 сынып

9 сынып

10 сынып

11 сынып

алгебра

 

 

75%

72%

 

 

 

Физика

 

 

68%

63%

 

 

 

Химия

 

 

81%

84%

 

 

 

Биология

 

 

85%

86%

 

 

 

Тарих

 

 

76%

79%

 

 

 

География

 

 

77%

75%

 

 

 

Информатика

 

 

92%

87%

 

 

 

Қазақ тілі

 

 

67%

85%

 

 

 

Орыс тілі

 

 

68%

72%

 

 

 

Ағылшын тілі

 

 

70%

72%

 

 

 

Т.б атаңыз

 

 

 

 

 

 

 

Барлығы:

 

 

71%

77%

 

 

 

                 

4.Тәрбие жұмысын ұйымдастыру туралы сараптама:

06.-17 ақпан аралығында магниттік мектеп оқушыларымен мектебіміздің 7 А және 8 А сынып жетекшілері танысу сағаттарын өткізді. Әр сыныптың бекітілген тәрбие жоспары бойынша тақырыптық оның ішінде «Ж.Жабаевтың туғанына-175 жыл» толуына орай сыныпта Ж.Жабаевтың өмірбаяны мен туындылары жайлы деректі фильмдер көрсетілді. «Аталар мұрасы-халық қазынасы » атты танымдық тәрбие сағаты өткізілді. Мектебімізде Балалар мен жасөспірімдер үйінің ұйымдастыруымен өткізілген «Променад шоу-2023» іс-шарасына қатысып, оқушылар жүлделі орындар иеленіп марапатталды.

5.Сабақтарға сараптама:

Пән мұғалімі: Назарова С.Б, педагог-эксперт 

Пәні: Қазақ тілі

Р/с

                          Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

1

Қос бәйтерек достығы

             1

06.02

2

 Ұлт бірлігінің басты факторы

             1

08.02

3.

Мың алғыс саған қазақ халқы

             1

10.02

4

Тілі басқа болғанмен, тілегі бір

   1

13.02

5

Ұлттар достығының ұйытқысы

   1

15.02

Әдебиет

Р/с

                    Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

1

Көксерек бейнесі.Пейсаж, суреттеу

             1

07.02

2

Жалғыз жортуыл

             1

09.02

3

Көксерек пен аққасқаның жортуылы

             1

14.02

4

Қ.Қайсенов. «Жау тылындағы бала» әңгімесі

             1

16.02

Жалпы алғанда оқушылардың  сабаққа дайындығы  жақсы. Берілген  тапсырмаларды  уақытында орындап отырды.Сабақта да белсенділік танытты.Қазақ тілі мен әдебиет пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау алынды.

Білім кесіндісі сессияға кіргенде-.62....%

Білім кесіндісі сессия аяқталғанда-67 %.

Математика  пәні мұғалімі . Аяпбергенова А

Ақпанның 6 мен 17 сі аралығында   Игілік ауылының оқушылары   Есіл қаласының    №3 орта мектебінде екі апта бойы білім алды осы азғана уақытта математика сабағында оқушылардың білімі мен ынтасы жайында  айтатын болсам Күмісгүл Каусар мен Сьезд  Арайлым  өзінің білімін көрсете білді  жәнеде қалған оқушыларға уақыттың аздығы жетіспеуіне байланысты сабаққа деген дайындығы орташа болды. Тақырыбы. «y=аx2»  функциясы және оның графигі. Кітаппен жұмыс жасадық  есеп шығару  әрбала  өз шамаларын  көрсете білді . Осы тарау бойынша қайталауға арналған есептерді орындадық.  Геометрия «Үшбұрыштың тамаша нүктелері» «Үшбұрыштың орта сызығы» тақырыбы бойынша есептер шығару. Балалардың тәртібі өте жақсы, білімі жақсы  орта аралас .

Аты-жөні

Бағасы

Өтілген тақырып

Сағат саны

1

Аманбек Мұхамедли

-

«y=ах2»  функциясы және оның графигі.»

3

2

Күмісгүл Каусар

8 8

«Үшбұрыштың тамаша нүктелері»

2

3

Сьезд Арайлым

77

«Үшбұрыштың орта сызығы»

2

4

Серік Нұрсұлтан

-

 

 

5

Сель Вилли

-

 

 

Пәні: химия

Мұғалім    Аяс Жанаргүл, педагог-эксперт

 Ақпанның 6 мен 17 аралығында Игілік ауылының оқушылары Есіл қаласының №3 орта мектебінде екі апта бойы білім алды осы азғана уақытта химия сабағында оқушылардың білімі мен ынтасы жайында  айтатын болсам Күмісгүл Каусар мен Сьезд  Арайлым  өзінің білімін көрсете білді  жәнеде қалған оқушыларға уақыттың аздығы жетіспеуіне байланысты сабаққа деген дайындығы орташа болды. Тақырыбы. «Металдардың қышқылдар мен әрекеттесуі» Мен әртүрлі тест жұмыстарымен  тапсырманы орындаттым онда балалар өз білімдеріне көрсете білді .Келесі тақырып «Металдардың тұздар мен әрекеттесуі». Балалардың тәртібі өте жақсы, білімі жақсы  орта аралас .

Аты-жөні

Бағасы

Өтілген тақырып

Сағат саны

1

Аманбек Мұхамедли

-

«Металдардың қышқылдармен әрекеттесуі »

1

2

Күмісгүл Каусар

8

«Металдардың тұздармен әрекеттесуі ».

1

3

Сьезд Арайлым

8

 

 

4

Серік Нұрсұлтан

-

 

 

5

Сель Вилли

-

 

 

Пән мұғалімі: Алиева Э.К.

Есіл қаласының  №3 жалпы орта білім беретін мектебінде 2022-2023оқу жылында 06.02-17.02 аралығында Игілік  мектебінен екі апта оқыған 8-сынып оқушылары жайында мәлімет.

8 сыныпқа  келген оқушылар:

1.Съездқызы Арайлым

2. Кумисгуль Каусар

3.Аманбек Мұхамедали

4.Серик Нурсолтан

5.Сель Вилли

Информатика

Р/с

                          Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

1

Процессор және оның сипаттамалары

             1

07.02

2

Компьютерлік желілер

             1

14.02

 Пән бойынша алған балдары

Информатика пәні

Р/с

Оқушының аты-жөні

    07.12

14.02

1

Съездқызы Арайлым

 

      7б

2

Кумисгуль Каусар

     8б

 

3

Аманбек Мұхамедали

     4б

 

4

Серик Нурсолтан

 

      6б

 

Сель Вилли

 

     4б

Жалпы оқушылардың сабаққа дайындықтары орташа. Берілген тапсырмаларды уақытында орындап, белсенді қатысып отырды.Ал Аманбек Мухамедали мен Сель Виллидің  сабаққа дайындығы орташа болды.Аса белсенділік таныта қойған жоқ. Үй тапсырмасын орындамады.

Пән мұғалімі: Алиева Э.К.

саит сілтемесі:

https://www.instagram.com/p/CoXY0kMMGmo/?igshid=MWNmMTk3NmQ

 

2022-2023 оқу жылында Тірек мектепте (РО) 3-ші сессияны ұйымдастыру туралы сараптамалық мәлімет

 «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының№3 орта мектебі  »КММ

(Тірек мектептің (ресурстық орталығы атауы)

1 Сессияны ұйымдастыру жұмыстары  бойынша:

3-ші сессия 2023 жылдың ақпанның   ақпан аралығында өтті.

Нәтижесінде: Сессия мезгілінде басталып  толықтай курс өтілмеді, себебі магниттік мектептің оқушыларын тасымалдайтын көлік бөлінбеді.  

Сессия кезінде келесі магниттік мектептің:

«Ақсай, Құмай, Игілік орта мектебі»   7,8 сынып  оқушылары күндері, қалған күндері сабақ онлайн өткізілді.

Нәтижесінде: тасымалдауда келесідей проблемалар болды: аудандық  білім бөлімінен тасымалдануға көлік бөлінбеді, сол себептен сабақтарымыз  онлайн өткізілді.

Магниттік мектептің оқушылары ыстық тамақпен қамтылған жоқ.

Нәтижесінде: 1-ші сессиямен салыстырғанда 2-ші сессияда тамақпен қамтылған магниттік мектептің оқушылары 4  адамға артты. 3-ші сессияда онлайн болғандықтан тамақпен қамту болмады.

  

Сабақ кестесі келесі тәртіппен жасалды:

 

     Сынып/ Сабақ

Уақыт

Дүйсенбі

06.02.2023

Сейсенбі

07.02.2023

Сәрсенбі

08.02.2023ж

Бейсенбі

<
Жаңартылған күні: 03.07.2023 16:58
Құрылған күні: 03.07.2023 16:58

2016 ©  sh-test.akmol.kz. Все права защищены

Текст