«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ  «Общеобразовательная школа № 3 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желіміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепалды даярлық сыныбының балалардың білім деңгейінің және білім беру салаларының салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы 2024-2025 оқу жылы

 

 

«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі

Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

 

 

 

 

 

 

 

Мектепалды даярлық сыныбының  балалардың білім деңгейінің және білім беру салаларының салыстырмалы мониторингінің қорытындысы бойынша баланың жеке даму картасы

2024-2025  оқу жылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Асыланұлы Нұрасыл

Баланың туған жылы, күні :. 08.03.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларын   түсінеді..

 

 

Спорттық  ойындардың элементтерін орындауы мен , спорттық жаттығуларды орындау техникасын үйретуді жалғастыру

IІ деңгей – «орташа»;

Коммуника

тивтік дағдылары

өзінің қимылын серіктесінің қимылымен үйлестіре отырып, қалыптастырды.

 

 

Таныс ертегілерді сахналауды меңгерген

Сөздік жақсы дамыған

IІІ деңгей – «жоғары»;

Танымдық

және зияткерлік дағдылары

өсімдіктер мен жануарлардың өсіп-өнуіне қажетті жағдайларды түсінеді және айта алады

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішінді ажыратады

IІІ деңгей –

 «жоғары »;

Шығармашылық дағдылары

ның, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

ұжымдық жұмысқа қатыса отырып, тұрмыстық заттарды бейнелеуге қызығушылық танытады

 

 

Меңгерген,  жұмыс жасай алады.

 

IІ деңгей – «орташа»;

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық және қамқорлық қарым-қатынас жасайды

.

 

Қоршаған орта туралы түсінігі қалыптасқан

 

IІІ деңгей – «жоғары»;

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

      Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Есболатов Асхат Абаевич

Баланың туған жылы, күні : 08.10.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларын біледі, орындай алады.

 

 

Спорттық  ойындардың элементтерін орындауы мен , спорттық жаттығуларды орындау техникасын үйретуді жалғастыру

IІІ деңгей – «жоғары»

Коммуникативтік дағдылары

өзінің қимылын серіктесінің қимылымен үйлестіруі толық қалыптасқан, басқаларымен бөлісе алады

 

 

Таныс ертегілерді сахналауды толық меңгермеген

Сөздік қоры төмен дамыған

IІІ деңгей – «жоғары»

Танымдық

және зияткерлік дағдылары

өсімдіктер мен жануарлардың өсіп-өнуіне қажетті жағдайларды толық түсінеді, эксперимент жасай алады

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішінді ажыратады

IІІ деңгей – «жоғары»

Шығармашылық дағдылары

ның, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

ұжымдық жұмысқа қатыса отырып, тұрмыстық заттарды бейнелеуге қызығушылық танытады.

 

 

Меңгерген, әлі де жұмыс жасау керек.

 

II деңгей – «орташа»

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық және қамқорлық қарым-қатынас танытады, құрметтейді

 

 

Қоршаған орта туралы түсінігі толық қалыптасқан

 

II деңгей – «орташа»

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

      Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Мұхит Әзима Ертарланқызы

Баланың туған жылы, күні : 02.06.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

Ересектермен бірге жаттығуларды орындай алады.

 

 

Тапсырманы жақсы орындайды

III деңгей - «жоғары»;

Коммуникативтік дағдылары

Дыбыстарды дұрыс айтуға арналған жаттығуларды орташа біледі.

 

 

Сөздік қоры жақсы дамыған

II деңгей - «орташа»;

Танымдық

және зияткерлік дағдылары

Құрылыс материалдырынан және конструктрлардың  ірі бөлшектерінен құрастыра алады.

 

 

Есте сақтау қабілеті жақсы.

 III деңгей - «жоғары»;

Шығармашылық дағдылары

ның, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Музыкалық шығарманың қарқынын ажыратады

 

 

Шығармашылық саласының техникасын  орташа меңгерген

II деңгей - «орташа»;

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

Отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімін атайды.

 

 

Қоршаған орта туралы түсінігі қалыптасқан

III деңгей - «жоғары»;

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Қанатбай Нұр-әли Ақжолұлы

Баланың туған жылы, күні : 20.07.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

Негізгі қимылдарды орындаудың қимылдық дағдыларын толық  түсінбейді

 

 

Жеке гигиена дағдыларын орташа меңгерген

II деңгей - «орташа»;

Коммуникативтік дағдылары

Өзінің қимылын серіктесінің қимылымен үйлестіруі толық қалыптаспаған

 

 

Ересектермен қарым-қатынас жасауда өз ойын еркін жеткізе алмайды

I деңгей - «төмен»;

Танымдықжәне зияткерлік дағдылары

Өсімдіктер мен жануарлардың өсіп-өнуіне қажетті кейбір жағдайларды түсінеді

 

 

Түстерді ажыратады,

II деңгей - «орташа»;

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Ұжымдық жұмысқа қатыса отырып, тұрмыстық заттарды бейнелеуге қызығушылық танытады

 

 

Шығармашылық техника орташа меңгерген

II деңгей - «орташа»;

 

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

Отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық және қамқорлық қарым-қатынас танытады

 

 

Қоршаған орта туралы түсінігі орташа қалыптасқан

 

II деңгей - «орташа»;

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Жаксыбаева Айлина Нурлановна

Баланың туған жылы, күні : 25.04.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

Ересектермен бірге жаттығуларды толық орындай алады.

 

 

 

Жеке гигиена дағдыларын жаксы меңгерген

 IIІ деңгей – «жоғары»;

Коммуникативтік дағдылары

Құрдастарымен қарым –қатынасқа түседі.

 

 

Сөздік қоры орташа дамыған

Орысша сөйлегендіктен

 

II деңгей – «орташа»;

Танымдықжәне зияткерлік дағдылары

 Құрылыс материалдырынан және конструктрлардың  ірі бөлшектерінен құрастыра алады,қарапайым пазлдарды жинай алады.

 

 

Тәулік бөліктерін ажырата алады

 

IIІ деңгей – «жоғары »;

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Қағаз бетінде бағдарлай алады.

 

 

 

Шығармашылық саласының    барлық техникасын меңгерген

 

III деңгей - «жоғары»;

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

Отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімін атайды.

 

 

Қоршаған орта туралы түсінігі қалыптасқан

 

IІI деңгей – «жоғары»;

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Жандосұлы Парасат

Баланың туған жылы, күні : 11.10.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Шынықтыру түрлерін, өз-өзіне қызмет көрсетуі дағдыланған

 

 

Гигиена дағдылары жаксы қалыптасқан

 

III деңгей - «жоғары»;

Коммуникативтік дағдылары

Әңгімелерді тыңдап, мазмұндап бере алады, өлеңдерді жатқа айтады.

 

 

Ересектермен қарым-қатынас жасауда өз ойын еркін жеткізеді

 

III деңгей - «жоғары»;

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Құрылыс бөлшектерін ажыратып және атайды.

 

 

.Есте сақтау қабілеті жақсы.

II деңгей - «орташа»;

Шығармашылық дағдылары ның, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Қоршаған әлемнің әсемдігін эмоционалды қабылдайды.

 

 

Шығармашылығы орташа дамыған

II деңгей - «орташа»;

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды

қалыптас тыру

Қарапайым тәжірибелерді жүргізуге қызығушылық танытады

 

 

Қоршаған орта туралы түсінігі қалыптасқан

 

II деңгей - «орташа»;

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Самархан Айдана Дамысбекқызы

Баланың туған жылы, күні : 07.02.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

Күш жаттығу кезінде бала тез шаршап қалады,организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс  жасау керек

 

 

Жеке гигиена дағдыларын  меңгерген

IІ деңгей - «жоғары»;

Коммуникативтік дағдылары

Сөйлеу  яғни  тілдік коммуникациясын дамыту.

 

 

Сөздік қоры орташа дамыған

II деңгей - «жоғары»;

Танымдық

және зияткерлік дағдылары

Суреттен жануарларды

тауып ,атайды,олардың сипаттық ерекшеліктерін атайды

 

 

Тәулік бөліктерін ажырата алады

III деңгей - «жоғары»

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Үзік сызықтарды салу білігі бекітілген.

 

 

Қазақ  халқының күйші, композиторларын таныстыру

II деңгей - «орташа»

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

Өзін өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу

 

 

Қазақстан Республикасының Президентін біледі

 IІІ деңгей - «жоғары»

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024– 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Серік Елнұр Галымжанұлы

Баланың туған жылы, күні : 02.01.2019ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыретті ліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Ересектермен бірге жаттығуларды толық орындай алады.

 

 

Өз-өзіне қызмет ете алады

 III деңгей - «жоғары

Коммуника тивтік дағдылары

Сөздерде кездесетін дыбыстарды дұрыс және анық айтады.

 

 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады және сипаттайды

III деңгей - «жоғары

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Геометриялық  пішіндерді  ажырата алады

.

 

 

Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

III деңгей - «жоғары

Шығармашылық дағдылары ның, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Көңілді және көңілсіз әндерді айту,есту және тындау қабілеттері жетілген

 

 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

III деңгей - «жоғары

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды

қалыптас тыру

Мектеп, мектеп қызметкері туралы түсінігі бар.

 

 

Ересектер мен жақындарына мейірімділік,

сыйластық білдіреді.

III деңгей - «жоғары

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

 

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Галкина Агата Максимовна

Баланың туған жылы, күні 25.12.2018ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

Қарапайым жаттығу элементтерін үйренген.

 

 

Спорттық ойындардың элементтерін қалыптасқан

IІІ деңгей «жоғары»;

Коммуникативтік дағдылары

Дауысты және дауыссыз дыбыстарды анық айта алмайды.

Орыс бала болғандықтан, қазақша дұрыс сөйлемейді

 

 

Сөздік қоры орташа дамыған

II деңгей – «орташа»;

Танымдықжәне зияткерлік дағдылары

Бір затты топтан бөледі  және топтарға біріктіре алады

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішінді ажыратады

II деңгей «орташа»;

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына ие.

 

 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

IIІ деңгей – «жоғары»;

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптас тыру

Мектеп, мектеп қызметкері туралы түсінігі бар.

 

 

Қоршаған орта туралы түсінігі қалыптасқан

IIІдеңгей – «жоғары»;

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

      Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Галкин Марк Максимович

Баланың туған жылы, күні : 25.12.2018ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

Дене жаттығулары мен сауықтыру шараларына қызығушылық танытады.

 

 

Өз-өзіне қызмет көрсете алады

 

III деңгей - «жоғары»

Коммуникативтік дағдылары

Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелерді құрастыра алмайды.

Орыс бала болғандықтан, қазақша дұрыс сөйлемейді.

 

 

Дыбыстарды дұрыс ажыратады.

 

II деңгей - «орташа»

Танымдықжәне зияткерлік дағдылары

Заттарды атайды  және ажыратады

 

 

Қарапайым мысылдар мен есептерді шешеді

III деңгей - «жоғары»

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Әнді соза алады, сөздерін анық атамайды, әндерді сүйемелдемейді.

 

 

 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

II деңгей – «орташа»

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптас тыру

Отбасында ересектер мен өзінен кішілерге сыйластық таныту керектігін біледі.

 

 

Ересектер мен жақындарына мейірімділік,

сыйластық білдіреді.

III деңгей - «жоғары

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

     Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыкажетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Манарбек Айзере

Баланың туған жылы, күні : 13.09.2016ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыретті ліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалыққасиеттері

Қарапайым жаттығу элементтерін меңгерген

 

 

Тапсырманы жақсы орындайды

III деңгей - «жоғары»;

Коммуника тивтік дағдылары

Дауысты және дауыссыз дыбыстарды анық айта алады

 

 

Ересектердің сұрақ қоюы арқылы сөйлемдерді үйлесімді құрастыра алады

IIІ деңгей - «жоғары»;

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Бір затты топтан бөледі  және топтарға біріктіре алады.

 

 

Есте сақтау қабілеті жақсы.

 II деңгей - «орташа»;

Шығармашылық дағдылары ның, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

 Сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына ие.

 

 

Таныс  немесе ойдан әртүрлі бейнелерді, қатпарланып бүктелген қағаздан бірдей бірнеше пішіндерді және екіге бүктелген қағаздан симметриялы пішіндегі заттарды қия алуды үйретуді жалғастыру.

 

IІ деңгей - «орташа»

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

Мектеп туралы және мектеп қызметкерлері туралы түсінік қалыптасқан.

 

 

Қазақстан Республикасының Президентін біледі, оны мақтан тұтады

IIІ деңгей - «орташа»

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

     Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыкажетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Батырхан Сара Аскарқызы

Баланың туған жылы, күні :21.07.2019 ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

педагогтің көрсетуімен ертеңгілік жаттығуларды орындайды..

 

 

Тапсырманы жақсы орындайды

III деңгей - «жоғары»;

Коммуникативтік дағдылары

Қалауларын ,

сезімдерін,ойларын білдіретін сөздерді  қолдана алады.

 

 

Сұрақ қоюы арқылы сөйлемдерді үйлесімді құрастыра алады

II деңгей - «орташа»;

Танымдықжәне зияткерлік дағдылары

Жасалған әрекеттердің көмегімен түрлі мәселелерді шешудің әдістерін табуына дағдыланды.

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішінді ажыратады.

 IIІ деңгей - «жоғары »;

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Қазақ оюларының бөліктерінен, өсімдік және геометриялық пішіндерден өрнектер жасап, оларды қолданады

 

 

Таныс  немесе ойдан әртүрлі бейнелерді, қатпарланып бүктелген қағаздан бірдей бірнеше пішіндерді және екіге бүктелген қағаздан симметриялы пішіндегі заттарды қия алуды үйретуді жалғастыру.

IIІ деңгей - «жоғары»

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

Кейбір мамандықтардың маңызын,

атауларын білуге үйрету.

 

 

Қазақстан Республикасының Президентін біледі, оны мақтан тұтады

IIІ деңгей - «жоғары»

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

     Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыкажетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады

 

 

 

 

 

2024 – 2025 оқу жылына арналған
Баланың жеке даму картасы

Баланың Т.А.Ә. Жакибаев Айтуар Азаматович

Баланың туған жылы, күні :05.02.2019 ж_

Білім беру ұйымы : «Есіл қаласының №3  жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: Мектепалды даярлық сыныбы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан)

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс шаралары (маусым-тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді :
III деңгей - «жоғары»;
II деңгей – «орташа»;
I деңгей - «төмен»)

Физикалық

қасиеттері

Ересектермен бірге жаттығуларды орындай алады.

 

 

Тапсырманы жақсы , толық орындайды

IIІ деңгей - «жоғары»;

Коммуникативтік дағдылары

Дыбыстарды дұрыс айтуға арналған жаттығуларды толық меңгерген

 

 

Кітаптарға қызығушылық танытады,

суреттерге сүйеніп ертегі айтады

IIІ деңгей - «жоғары»;

Танымдық

және зияткерлік дағдылары

Құрылыс материалдырынан және конструктрлардың  ірі бөлшектерінен құрастыра алады,қарапайым пазлдарды толық жинай алмайды

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішінді ажыратады.

Есте сақтау қабілеті жақсы.

 IIІ  деңгей - «орташа»;

Шығармашылық дағдылары

ның, зерттеу іс-әрекетінің дамуы

Музыкалық шығарманың қарқының өз бетінше ажырата алады

 

 

Сәндік элементтермен заттарды безеңдіреді

 

II деңгей - «жоғары

Әлеуметтік

эмоционалды дағдыларды

қалыптастыру

Отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімін толық атай алады

 

 

Ересектер мен жақындарына мейірімділік,

сыйластық білдіреді.

 

IIІ деңгей - «жоғары

Дағдыларды меңгеру деңгейлері:

1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай);

2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай);

3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай);

Ескерту: Білім беру салалары бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруі нәтижесінің индикаторлары мен индикаторларының сипаттамасы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарда берілген.

      Алынған деректер негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылады.

      Баланың жеке дамыту картасын толтыру кезінде педагог кестеге дамытушы немесе түзету шараларын, қажет болған жағдайда бақылау нәтижелері бойынша іс-шаралардың екі түрін енгізеді.

     Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысымен, музыкажетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі және мектепалды сыныптың тәрбиешісі дербес толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 15.01.2025 20:05
Құрылған күні: 15.01.2025 20:05

Текст